Sekret a prawo przyciągania

Czyż to nie wspaniałe, że poznaliśmy sekret oraz prawo przyciągania, które nazywane jest również sekretem? Dla mnie fajnie, ale to tylko i wyłącznie nam samym pozostawione jest przez osobę, która wprowadziła termin sekret do obiegu, to w jaki sposób możemy potraktować sekret i co z nim zrobić. A możliwości tych jest naprawdę wiele.

Po pierwsze, powinniśmy potraktować sekret poważnie i utożsamić go z prawem przyciągania, gdyż, nie oszukujmy się, nazwa sekret została stworzona tylko po to, aby zrobić wokół tej pozycji szum medialny a przy okazji zaznajomić osoby z całego świata, z czymś naprawdę fajnym dla ich rozwoju i jakże wartościowym.

Jednak nie tak łatwo jest niektórym zrozumieć sens tego całego sekretu i prawa przyciągania. Mi się on spodobał od razu, jednakże zrozumienie jego zajęło mi trochę czasu. Psychologią rozwoju interesuję się od 15 roku życia. Sekret poznałem gdy miałem 25 lat a zrozumiałem go dopiero, kiedy miałem lat 27.

Dlaczego tak długo go rozkminiałem i jak doszło do tego, że w ogóle go zrozumiałem pomimo niewątpliwego posiadania wiedzy oraz doświadczenia na tle psychologii miękkiej, pod której znaczeniem rozumiem psychologię rozwojową?

O tym w kolejnym tekście.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sekret – co to jest

Jak zrozumiałem sekret?